Zawroty i Reklamacje

| OKTO

ZWROTY I REKLAMACJE SKLEPU "OKTO".

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówiony przez klienta towar dotarł do niego w nienaruszonym stanie. Staramy się chronić znajdującą się w paczce zawartość.

Po otrzymaniu przesyłki prosimy o jej rozpieczętowanie i sprawdzenie towaru w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego i kontakt pod nr tel: 517 063 528 lub mailem okto.kontakt@gmail.com lub przez formularz kontaktowy dostępny na stronie w zakładce kontakt. Kurier ma obowiązek zaczekać do momentu sprawdzenia przez Państwa zawartości otrzymanej przesyłki.

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zwroty i Reklamacje.
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko nabywcy, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Formularz odstąpienia od umowy.

Jeśli chcą Państwo odstąpić od umowy, prosimy o wypełnienie poniższego formularza i odesłanie go na poniższy adres wraz z zamówioną rzeczą:

— OKTO Adrian Zębala Sportowa 18, 32-010 Goszcza, okto.kontakt@gmail.com
— Ja/My niniejszym informuję/informujemy o moim/naszym odstąpieniu od umowy-sprzedaży
następujących towarów /o świadczenie następującej usługi
— Data zamówienia /data odbioru
— Imię i nazwisko/Nazwa/nazwisko konsumenta(-ów)
— Adres konsumenta(-ów)
— Adres e-mail
— nr telefonu
— nr zamówienia
— Powód zwrotu/Reklamacji
— Data wystąpienia wady (jeżeli taka jest)
— Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
— Data

2. Odesłanie produktu.

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Miejsce wysyłki.

a) Reklamowany produkt wraz z kompletem dokumentów należy odesłać na adres:

OKTO ADRIAN ZĘBALA
ul. Sportowa 18, 32-010 Goszcza

tel:517 063 528

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni.

b) Zwrot towaru:

Zgodnie z obowiązującym prawem, nabywca ma 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy
i zwrócić zakupiony u nas produkt, prosimy o wypełnienie załączonego do paczki oświadczenia o
odstąpieniu od zakupu.

c) Zwrotu należy dokonać na adres:

OKTO Adrian Zębala
ul. Sportowa 18
32-010 Goszcza
tel:517 063 528

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW OSOBISTYCH ORAZ PACZEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM!

Bezpłatna wysyłka

Przy zamówieniach powyżej 200zł wysyłka na terenie kraju. Nie dotyczy produktów Mosmatic.

Łatwe zwroty w ciągu 14 dni

14-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy

Gwarancja jakości

Oferowane w kraju użytkowania

Bezpieczne i szybkie płatności

Gwarantowane dzięki PayU