Pomoc
| Nasz zespół zawsze służy pomocą
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów
Zamówienia i wysyłka
Jeżeli ilość produktów przekracza dozwolone wymiary paczki, zamówienie zostanie rozdzielone na kilka paczek.
Po złożeniu zamówienia przez klienta (kupujący) do godziny 14, produkty są pakowane w ten sam dzień i wysyłane zgodnie z metodą wybraną przez klienta. Od momentu złożenia zamówienia do dostarczenia na wskazany adres przez klienta (kupujący) mija 1-3 dni roboczych.
Po dokonaniu płatności i nadaniu numeru przesyłki, jest możliwość śledzenia swojej przesyłki na stronie wskazanej przez firmę kurierską.
Realizujemy zamówienia jedynie na terytorium Polski. Jeżeli interesuje Cię zamówienie poza granice Polski, prosimy o kontakt osobisty ze sklepem.
Jeżeli klient (kupujący) błędnie wprowadził adres lub zmieniło się miejsce dostawy prosimy o niezwłoczny kontakt ze sklepem.
Aby utworzyć konto w sklepie Okto, prosimy o skorzystanie z zakładki MOJE KONTO, gdzie dostępne są opcje rejestracji oraz logowania.
Jeśli chcesz zamienić przedmiot
Zwroty i wymiany
Jeżeli przesyłka nie została umieszczona w paczkomacie, lub odebrana przez kuriera, wtedy można anulować zlecenie wysyłki poprzez kontakt e-mail lub telefoniczny.
Niestety nie istnieje u nas taka możliwość.
Informację na tematy polityki zwrotów znajdziesz na naszej stronie w zakładce POMOC.
Wszystkie informacje dotyczące zwrotu są zawarte w naszej polityce zwrotów dostępnej na naszej stronie w zakładce POMOC.
Jeżeli podczas odbierania paczki od kuriera lub wyciągania z paczkomatu, karton/folia są uszkodzone, prosimy o nieodbieranie przesyłki i skontaktowanie się z nami.
W przypadku otrzymania niewłaściwego przedmiotu/niewłaściwej ilości, prosimy o skontaktowanie się bezpośrednio z nami.
Poprzez formularz kontaktowy, e-mail, kontakt telefoniczny.